فال امروز دوشنبه 16/11/1391
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فال امروز دوشنبه 16/11/1391
نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391
بازدید : 177
نویسنده : p&p

فروردین:
شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.
حافظ:
با محتسبم عیب مگویید که او نیز   پیوسته چو ما در طلب عیش مدام است
حافظ منشین بی می و معشوق زمانی   کایام گل و یاسمن و عید صیام است
 تعبیر :ایام به کام تو است و به آرزوهای خود خواهی رسید اما چشم بصیرت را باز کن تا شادکامی و سرور تو دائمی و همیشگی باشد.

 


اردیبهشت:
شما آن کسی هستید که دیگران حسرت تان را می‌خورند به نظر می‌رسد امروز همکاران شما با شایستگی تلاش کنند و فرصت را از شما بربایند اگر همواره در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند کرده و کمی‌استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان نیاز به کمک شما داشته باشند آنها را یاری می‌دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید چون از ته دل می‌خواهید
حافظ:
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست   رفتن آسان بود ار واقف منزل باشی
حافظ ا گر مدد از بخت بلندت باشد   صید آن شاهد مطبوع شمایل باشی
 تعبیر :لحظات گرانبهای عمر را بیهوده به هدر نده. عاقلانه به خود و اهدافت بیندیش و از مشورت با دیگران خودداری نکن. غفلت و بی فکری، تو را از رسیدن به مقصود دور می کند. از مشکلات و ناملایمات راه گلایه نکن. اگر نقشه ای درست و بر اساس عقل و تدبر داشته باشی، هیچ چیز مانع تو نخواهد شد. در انتخاب دوستان و همنشینان، دقت بیشتری کن.


خرداد:
یک دوست، شریک و یا همکار می‌تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو کند، اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت کنید. امروز اطرافیان شما می‌خواهند که آزاد باشند و همین موضوع می‌تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی کنید که رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینکه احتمالاً فقط حامی ‌و پشتیبانتان را از خود دور می‌کنید.
حافظ:
غنچه گلبن وصلم ز نسیمش بشکفت   مرغ خوشخوان طرب از برگ گل سوری کرد
حافظ افتادگی از دست مده زان که حسود   عرض و مال و دل و دین در سر مغروری کرد
تعبیر :بخت و اقبال مساعد با تو همراه است. از طعنه ی دشمنان نترس و به کار خود ایمان داشته باش. غرور و تکبر را رها کن که تو را از رسیدن به مقصود باز می دارد.

تیر:

شما اکنون در دوره موفق آمیز زندگی‌تان هستید، با وجود این اضطراب و نگرانی شما را فرا گرفته است. اگر همه چیزها سر و سامان پیدا نکرده باشد شما عصبانی می‌شوید. بهترین راه حل برای شما بیرون رفتن از خانه و سرگرم کردن خودتان است. شما همیشه می‌توانید برای خرید کردن و یا یک بازی از کار فاصله بگیرید. هرکاری که می‌کنید، آتش خود جوش بودن را شعله ور نگاه دارید.
حافظ:
این تقواام تمام که با شاهدان شهر   ناز و کرشمه بر سر منبر نمی‌کنم
حافظ جناب پیر مغان جای دولت است   من ترک خاک بوسی این در نمی‌کنم
تعبیر :ثابت قدم و استوار هستی و در راه عشق و محبت می توان به تو اعتماد کرد. اهل حیله و مکر نیستی و همین تو را محبوب اطرافیان می سازد. مراقب حسودان باش تا با توکل به خداوند و خلق و خوی نیکوی خود موفق و پیروز شوی.

مرداد:
در دوره شناختن خود، شخصیت واقعی و نوع تفکرتان میباشید. این روش بسیار خوبی است و نشانه ای از بالغ شدن، ولی سعی کنید در این مورد مثل شخص ثالثی بدون تعصب قضاوت نمائید. توانائی و استعدادهای شما مورد پرسش قرار خواهد گرفت. ممکن است این موضوع برایتان خوشایند نباشد ولی باعث خواهد شد که ارزش خودتان را برای همیشه به دیگران ثابت کنید.
حافظ:
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد   من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چون بر حافظ خویشش نگذاری باری   ای رقیب از بر او یک دو قدم دورترک
تعبیر :اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.


شهریور:

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.
حافظ:

وفا مجوی ز کس ور سخن نمی‌شنوی   به هرزه طالب سیمرغ و کیمیا می‌باش
مرید طاعت بیگانگان مشو حافظ    ولی معاشر رندان پارسا می‌باش
تعبیر :در زندگی، مشکلات فراوان است. سعی کن با صداقت به دوستان خود کمک کنی تا در هنگام سختی به کمک تو بشتابند. ریا و کینه را از خود دور کن و بیهوده در طلب خواسته های محال و دست نیافتنی خود را به زحمت نینداز. به خدا و کمک او اطمینان داشته باش.


مهر:
امروز احساس می کنید که کارهایتان باقی مانده و زمانی برای انجام دادن آنها ندارید، بهتر است صبور باشید چرا که شما زمان کافی در اختیار خواهید داشت. معمولا فرد صبور و شکیبایی هستید و با برنامه ای که دارید حرکت می کنید اما احساساتی که امروز دارید می تواند شما را مجبور کند که بدون فکر قبلی دست به عملی بزنید. بزرگترین و بهترین توانایی شما این است که همه چیز را به شکل علت و معلول بررسی می کنید. شما زمان مناسب برای انجام دادن یک کار را خواهید یافت و این را بدانید که اگر زودتر از موعد دست بکار شوید، موقعیت و فرصت پیش آمده را از دست خواهید داد
حافظ:
ماجرا کم کن و بازآ که مرا مردم چشم   خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت
ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی   که نخفتیم شب و شمع به افسانه بسوخت
تعبیر :از انجام کاری نادم و پشیمان هستی و خود را سرزنش می کنی. با اعتماد به نفس و مشورت با دوستان بر مشکل خود فائق خواهی آمد. در انجام کارت تردید و دودلی را رها کن.


آبان:
شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در روزه‌های آتی همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.
حافظ:
جز این قدر نتوان گفت در جمال تو عیب   که وضع مهر و وفا نیست روی زیبا را
در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ    سرود زهره به رقص آورد مسیحا را 
تعبیر :غرور و تکبر را در زندگی از خود بران و با دوستان و آشنایان مهربان باش و در هنگام بی نیازی و آسایش به فکر سختی و مشقت زندگی دیگران هم باش. با مهربانی و دوستی و با یاری دیگران می توانی زندگی راحتی داشته باشی. با مردم متکبر و خودپسند همنشینی نکن.


آذر:
ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!
حافظ:
زاهد چو از نماز تو کاری نمی‌رود   هم مستی شبانه و راز و نیاز من
حافظ ز گریه سوخت بگو حالش ای صبا   با شاه دوست پرور دشمن گداز من
 تعبیر :این غم و اندوه و رنج، روزی به پایان می رسد. به شرط آنکه بدانی نقاط ضعف تو در چه بوده است. عوامل بازدارنده و شکست خود را بشناس. با فریب کاری و ریا، هیچکس به مقصود خود نمی رسد. بهتر است که صادقانه به اراده ی خود و کمک خداوند ایمان داشته باشی.


دی:
امروز شما بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید
حافظ:
خوش برآ با غصه‌ای دل کاهل راز   عیش خوش در بوته هجران کنند
سر مکش حافظ ز آه نیم شب   تا چو صبحت آینه رخشان کنند
 تعبیر :موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی.


بهمن :

شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.
حافظ:
بنده پیر خراباتم که لطفش دایم است   ور نه لطف شیخ و زاهد گاه هست و گاه نیست
حافظ ار بر صدر ننشیند ز عالی مشربیست   عاشق دردی کش اندربند مال و جاه نیست
تعبیر :رنج و مصیبت را فقط با پایداری و استقامت و امید می توان تحمل کرد. باید فقط به خداوند روی آوری و با دعا و نیایش حوادث را از خود دور کنی. به متکبران و ریاکاران روی نیاور زیرا گره ای از کار تو نمی گشایند.


اسفند:
اگر جزو مجردین هستید، عشق بطور غیرمنتظره ای وارد زندگیتان گشته و بهمین سرعت نیز بار دیگر تنهایتان خواهد گذاشت چشم خود را باز کنید هوس عشق نیست ساحت عشق پاک است. موقعیت مالیتان نیز با شروع یک منبع جدید درآمد، اگر چه جزئی میتواند بشما اجازه نفس کشیدن را بدهد
حافظ:
حباب را چو فتد باد نخوت اندر سر   کلاه داریش اندر سر شراب رود
حجاب راه تویی حافظ از میان برخیز   خوشا کسی که در این راه بی‌حجاب رود
تعبیر :عاقبت اندیش باش. به پیروزی های زودگذر اکتفا نکن. قدری به توانایی های خود فکر کن. به اندازه ی تاب و توان خود مسئولیت پذیر باش. غرور و نخوت بدترین دشمن تو است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: فال روزانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: