خبرهای ورزشی 10/11/1391
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خبرهای ورزشی 10/11/1391
نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391
بازدید : 168
نویسنده : p&p

ال کلاسيکو؛ جنگ تمام عيار سلاطين در برنابئو

دور رفت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت ايران، در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد و شاگردان مورينيو که نتوانستند عملکرد خوبي در لاليگا را به ثبت برسانند، مصمم هستند با پيروزي در اين بازي و در نهايت قهرماني در اين رقابت‌ها، ناکامي در لاليگا را به دست فراموشي بسپارند.

قوهاي سپيد مادريد در حالي به مصاف رقيب ديرينه خود مي‌روند که چند بازيکن کليدي خود را در اختيار ندارند. ايکر کاسياس، دروازه‌بان اول رئال و په‌په مدافع پرتغالي اين تيم به دليل مصدوميت تيم را همراهي نخواهند کرد و سرخيو راموس نيز به دليل محروميت در اين بازي غايب خواهد بود تا رئال در خط دفاع و دروازه کمي دچار ضعف باشد. با اين حال رئال مادريد در چند بازي اخير خود عملکرد درخشاني داشته و باعث شده تا اميد هواداران اين تيم براي پيروزي خانگي در ال کلاسيکو زنده شود.

مادريدي‌ها در 7 ديدار اخير خود 20 گل به ثمر رسانده‌اند که آماري در حدود 3 گل در هر بازي و نشان دهنده قدرت فوق‌العاده در خط آتش کهکشاني‌ها است.

در اين ميان کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي و توانمند رئال هم از 20 گل تيمش به تنهايي 10 گل را وارد دروازه حريفان کرده تا در اوج آمادگي رودرروي کاتالان‌ها و در دوئل با مسي قرار بگيرد.

در طرف مقابل بارسلونا با تمام قدرت و پس از پيروزي 5 بر يک مقابل اوساسونا وارد اين مسابقه مي‌شود. شاگردان تيتو ويلانووا، در غياب سرمربي خود وارد سانتياگو برنابئو خواهند شد و اين در حالي است که با اختلاف 15 امتياز نسبت به شاگردان آقاي خاص در صدر جدول لاليگا قرار گرفته‌اند. جوردي رورا، دستيار سرمربي آبي‌اناري‌ها معتقد است که تيمش براي اين بازي بسيار آماده است؛ اما مدعي پيروزي نيست.

آبي‌ و اناري‌ها در 7 ديدار اخير خود 25 گل به ثمر رسانده‌اند و در خط حمله آمار بهتري را نسبت به رقيب مادريدي خود دارند.

نکته‌اي که در اين ميان قابل بحث است تعداد گل‌هاي ليونل مسي آقاي گل فعلي لاليگا است. مهاجم آرژانتيني که در آخرين بازي خود مقابل اوساسونا درخشش خيره‌کننده‌اي داشت و به تنهايي 4 گل را وارد دروازه ياران مسعود شجاعي کرد، در 7 ديدار اخير تيمش 9 گل به ثمر رسانده است.

بدون شک جدال دو تيم در دور رفت ال کلاسيکو باز هم بسيار جداب خواهد بود و با توجه به اينکه مهاجمان هر دو تيم در اوج آمادگي به سر مي‌برند بايد بدون شک باز هم شاهد دوئل و جنگ تمام عيار رونالدو و مسي سلاطين فوتبال جهان اين بار در جام پادشاهي اسپانيايي بود.
 
 
.........................................................................................................................................................

بارسلونا بهترين باشگاه اروپا در قرن 21

سايت آمار و تاريخ فوتبال جهان فهرست 600 نفره برترين باشگاه‌هاي اروپايي در قرن بيست و يکم را اعلام کرد که در اين ميان بارسلونا اسپانيا با کسب 3224 امتياز در صدر باشگاه‌هاي اروپايي قرار دارد.

به گزارش فارس، در اين ميان تيم‌هاي منچستريونايتد انگليس با 2987 امتياز در جايگاه دوم و رئال مادريد با 2828 امتياز در مکان سوم قرار دارد.

تيم‌هاي بايرن مونيخ آلمان با 2814 امتياز چهارم و آرسنال انگليس هم با 2781 در جايگاه پنجم حضور دارد.



*فهرست 10 تيم برتر قاره سبز :


1- بارسلونا اسپانيا، 3224 امتياز

2- منچستريونايتد انگليس، 2987 امتياز

3- رئال مادريد اسپانيا، 2828 امتياز

4- بايرن مونيخ آلمان، 2814 امتياز

5- آرسنال انگليس، 2781 امتياز

6- اينترميلان ايتاليا، 2777 امتياز

7- ليورپول انگليس، 2730 امتياز

8- چلسي انگليس، 2691 امتياز

9- ميلان ايتاليا، 2691 امتياز

10- ليون فرانسه، 2348 امتياز



:: موضوعات مرتبط: مجله ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: