نا امن ترین کشور برای زنان کجاست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نا امن ترین کشور برای زنان کجاست؟
نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1391
بازدید : 220
نویسنده : p&p

برخی کشور ها برای زندگی زنان بدترین شرایط امنیتی و اجتماعی ممکن را دارد که باعث می شود زنان مورد ظلم قرار بگیرند.

 

در برخی کشور ها زنان با سختترین شرایط زندگی دست و پنجه نرم می کنند و با مشکلات زیادی رو به رو می شوند و همچنین حق و حقوق آنها نیز پایمال می شود. طبق بررسی یکی از سایتهای غربی که با اسناد و مدارک به این نتیجه رسیده است بدترین کشور برای زنان "جمهوری دموکراتیک کنگو" است.

یکی از بیشترین آمار های تجاوز در کشور کنگو اتفاق می افتد. کنگو کشوری است در مرکز آفریقا، پایتخت آن کینشازا است، جمهوری دموکراتیک کنگو دومین کشور بزرگ در آفریقا و یازدهمین کشور بزرگ جهان به شمار می آید. جنگ دوم کنگو که از سال 1998 شروع شد تقریبا این کشور را ویران کرد که در پی این جنگ ها نا امنی نیز در این کشور پهناور گسترش یافت.

در شرق کنگو شیوع تجاوز به عنف و دیگر خشونتهای جنسی از همه جهان وخیم تر است. در یک دورهٔ 12 ماهه در سالهای 2006 و 2007 در این کشور به 400 هزار زن که بین 15 تا 49 سال سن داشتند، تجاوز شده است.

طبق یک گزارش در سال 2009 بیش تر از 8000 زن در این کشور مورد تجاوز قرار گرفتند، در پی تحقیقات شخصی به نام Jimmie Briggs اعلام شد که زنان این کشور با بیماری های روانی ناشی از استرس زیاد دست و پنجه نرم می کنند.

علاوه بر این به زنان در این کشور اجازه ی ورود به مسائل سیاسی را نمی دهند و آنها را در دوران نوجوانی به زور به ازدواج در می آورند. در این کشور آفریقایی برای زنان احترامی قائل نیستند و همین دلایل این کشور را به بدترین محل زندگی برای زنان تبدیل کرده است.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: